Alla inlägg den 22 mars 2014

Av Linnea Andersson - 22 mars 2014 20:07

Jag har inte skrivit på ett tag för jag har mått som en påse skit ett tag bokstavligt talat.
Men nu känns det lite bättre efter första egentiden på ca 6 månader utan krav på nått. Ingen mat måste stå på bordet. Inga tider å passa (el jo en men återkommer till den)

Idag har jag haft välbehövlig egen tid. Hade tänkt ut en plan å 1 av 3 saker från planen har jag gjort.
1 unghundskursen den fixa jag
2 sen skulle jag slänga i en maskin tvätt men jag somna å sov i 2 H som en gris.
3 läsa slutet på min bok. Men ja sov :-)
Det som inte var med på listan var att hälsa på makens kusin med fru med det gjorde jag. En dag utan att göra nått vettigt (utan kursen då) å det var såååååå skönt och välbehövligt!

Ha en toppen kväll alla

Ovido - Quiz & Flashcards