Alla inlägg den 3 mars 2014

Av Linnea Andersson - 3 mars 2014 19:53

Jag har styrt och ställt lite idag. Städat köket, hallen, vardagsrummet å toan. Bara troll 1 & 2 S rum kvar på övervåningen. Sen har tvättmaskinen gått varm torktumlaren lika så.
Jag började kl 8 å sluta typ nu. (Inte 100%sant då ja har tvätt i maskinen som ska te torktumlaren å limpor som ska in i ugnen)

Bröd har jag bakat/håller på å bakar med då det ekade tomt inför morgon dagen.
Diskmaskinen går det sista i så det kommer att plockas in innan sängdax.
Synd bara att jag känner av skulderbladet så in i Norden.
Jag skulle ha åkt å tränat idag men då stor å liten har feber så blev jag hemma. Kunde inte ha med dom till badet. El jo det kunde jag säkert men liten hade velat bada å så hade det inte blivit bra.

Nä nu måste jag stoppa in brödet i ugnen


Av Linnea Andersson - 3 mars 2014 09:21

Överklagan har facket börja fila på.
Hoppas det går vägen nu. Denna strid tar musten ur en. Psykiskt!

Är dom så jävla rädda för att göra rätt för sig?
Man känner sig så obetydlig å maktlös.

Av Linnea Andersson - 3 mars 2014 09:19

2 av 3 barn hemma och sjuka. Vilket resulterar i att det blir en hemma dag. Men lite han man med iaf trots kl inte e så mycket.
Tvättmaskin å torktumlaren går. 40 par strumpor sorterade å ligger i barnens låda. Valpen är rastad å nu återstår bara resten av dagen. Sysslo lös är man aldrig.
Ska ta en tango med snabeldraken sen när värsta värken har lagt sig. Har gått åt en hel del värktabletter den här helgen.
Dels för skulderbladen (höger sidan har oxå känts av) å sen pga migränen.
Men nu är kaffet färdigt så nu ska jag ta en kopp.

Ovido - Quiz & Flashcards