Alla inlägg den 18 mars 2014

Av Linnea Andersson - 18 mars 2014 21:32

Imorgon ska jag till C. Underbart.
Sista veckan har inneburit väldigt mycket ångest. Jag vet att det är dags att öka dosen på mina antidepressiva tab. Jag äter klass 2 medicinen.

Innan jag börja med starkare sorten visste jag inte om att det fanns 3 olika sorter.

Klass 1 typ lyckopiller (fel ordval jag vet men stopp i huvet då jag får inte ut meningen jag har i huvet den fastnade på vägen)
Sen har vi klass 2 som jag äter som manipulerar hjärnan och producerar ett ämne till hjärnan.
Sen kommer vi till klass 3 å den känner ja inte till alls. Vad jag förstår så manipulerat den med huvudet och även hämmar någonting.

Skriver mera någon annan dag somnar nästan med telen.
Fick ändå inte fram vad jag ville

Ovido - Quiz & Flashcards