Alla inlägg den 25 april 2014

Av Linnea Andersson - 25 april 2014 08:59

Så fort ja börjar med mina vitaminer blir ja kalas sjuk. Läkaren på vc svarade virus som vanligt. Sänkan visa på infektion. Men men de e som de e. Men varför ska jag gämnt bli sjuk när ja börjar med vitaminer? Ja fattar inte.

Å en annan fundering!
Hur kunde det bli så här?
Jag som alltid kört 110. Får nu välja vad jag ska göra dag för dag för jag ska orka. Jag vill till utställningen å ställa ut. Jag vill till kompisen och hälsa på och jag vill till Sthlm på söndag å gå på grönan. (Makens jobb bjuder så jag har sett fram imot det länge nu)
Men jag är klippt slut knappt jag orkar höja armen. Hur kunde det bli så här att man måste prioritera som en pensionär?
Vilket ska jag välja. Jag vill båda så innerligt.

Folk förstår inte denna sorg att inte kunna leva som man gjort. Jag älska att hålls med vårbruket. Skörden! Nu får jag se på. Gud vilken underbar och fin make jag har som står ut med mig. Står ut med en pensionär te fru.
Nä ta å sluta skriva då tårarna bränner bakom ögonen.


Ovido - Quiz & Flashcards