Alla inlägg den 26 oktober 2014

Av Linnea Andersson - 26 oktober 2014 12:08

mötet gick kalas bra. Precis som vi ville. Även om motsatt part tog på sig världens största offerkoffta som fanns. Meeeen de hade hon inte så mycket för. Å det roligaste var att en hel del lögner uppdagades.

Det var en snabb summering av mötet. Vi fick en snabb kallelse te sjukhuset pga dotterns mående som en del av den familjen ställt till med.
Och nu skall hon vidare te US om 1 v.
Samtalskontakt har inleds så nu hoppas jag bara på att mitt ??:ta blir bättre.

Bästa vännerna har nyligen fått barn och vi var och titta på lillkicka igår.
Så liten å söt.

Annars så avlöser förkylningar och astma anfall varandra. Detta j-a väder.
Valp har börjat blivit stor. Börjat små löpa lite tror ja el ja förberedelse inför löp. Tränar en del som vanligt och nu har vi kommit in på en Utb. Där både hon och jag fick göra lämplighetstester inom för att komma in. Å det börjar på måndag. Nä nu ska jag dricka mitt kaffe å sen lägga mig har så sjukt ont i ryggen

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards