Alla inlägg den 24 september 2014

Av Linnea Andersson - 24 september 2014 21:11

Kul å få veta att dottern blev på hoppad i skolan idag IGEN när man ska gå å lägga sig!
De va den natten!
Blir att ta en disk med skolan!

Nu börjar det snart vara på gränsen till en anmälan på skolan. Ungen behöver ju sättas i särskola när hen inte klarar av att vara med andra ungar som inte har den problematiken.

Av Linnea Andersson - 24 september 2014 19:19

Är så lycklig över att jag har valp. Jag vet när jag träffade läkaren i dec. Jag hade låst in mig å isolerat mig i en månad då nästan 2. Inte för min ångest el jo det med. Utan för andra personers skull. Jag var folkilsken! Riktigt folk ilsken!!!!

Tålde inte å se folk på vykort! Å jag saknade våran gamla hund så jag höll på å bli galen. Bokstavligt talat!
El som maken sa jag höll på att sörja ihjäl mig!

Efter jag fick valp återvände jag sakta men säkert till livet igen!

Av Linnea Andersson - 24 september 2014 18:47

Syrran fick en underbart fin och söt son i förrgår. Så himla söt.

Idag har jag haft migrän hela dagen. Så inget har fungerat i huvet. Men men nu har det släppt. Städat bilen idag det var skönt så nu är det gjort.

Har planer inför min rehabilitering som gör att jag kan fortsätta vara verksam inom vården :-)
Och jag vet at psykiatrin och FK stödjer den delen.
DBT låter sig vänta men kör KBT.
Det är ganska kul faktiskt. Även om man är färjad av svart vitt tänkande.

Gammel hunden börjar komma in i familjen mer å mer å förstå våra regler och våra rutiner. Å valp är lycklig över sin vän. Har stora planer för dom båda men satsar på valp mest.

Idag känner jag sån lycka men jag vet att det hinner ändra på sig.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards