Alla inlägg den 14 juli 2014

Av Linnea Andersson - 14 juli 2014 11:17

Efter tumultet i vintras å allt ihop kok känner jag att jag vet inte vem jag kan lita på längre. Alla säger olika. Letar syndabockar å kastar skit på varandra för att sen träffas å allt ska vara bra.

Mamma har sett ut mig till syndabock som man kan vräka ur sig all skit på när man känner för det för att sen tro att allt ska vara förlåtet å bra.

Ibl undrar jag vad jag har för uppgift här i livet. Alla har vi en uppgift men vad är min?

Av Linnea Andersson - 14 juli 2014 11:14

Att bryta med min sida av släkten?
Pappas sida var när maken och jag volta med bilen och farmor sa helt sonikt att du borde lära dig köra rally så du kan häva en sladd.
1 jag körde inte det gjorde en rutinerad förare som kör minst 10-15 000 mil per år.
2 vi var 4 olyckan på exakt samma ställe på 2 veckors intervall det var vinter och blixt halka på det stället.
3 jag hade dokumenterade passagerar skador.

Ca 3 v efter åt ringer en släkting jag har kontakt med å gråter. Och frågar det farmor sagt var sant att jag kört full. Jag förklarade att jag suttit bredvid för jag vill varken köra dagen efter jag varit på fest eller i vinterväglag. Å när det gäller alkohol å trafik har jag 0 tolerans. Å maken?
Nej han drak inte en droppe dagen innan pga att han var chafför. Han har med 0 tolerans för alkohol å bilkörning.

Det som retade mig mest var att vi hade 3 barn. Ingen å då menar jag ingen fråga hur det gick med barnen.
Nu var dom inte med i bilen men det visste inte dom.

Det retade gallfeber på mig....
Så där satt hela släkten å dikta ihop sin egna historia.
Behöver jag säga att jag även har 0 tolerans för skitpratare?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Juli 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards