Direktlänk till inlägg 17 juni 2014

Tragiskt

Av Linnea Andersson - 17 juni 2014 23:05

Är det inte tragiskt hur ensam man kan känna sig? Jag har vänner. Jag vill vara själv 99% av tiden.

Men jag känner mig så jävla ensam.
Man ser på fb folk som umgås och man tänker genast vart är mina vänner? Å i samma sekund känner man ensamheten komma. Jag har själv valt det. Eller har jag det?
Jag klara inte av att vara social. Men samtidigt går det taggar i hjärtat att ingen någonsin frågar. Även om dom redan vet svaret.

Jag kan inte rå för min ångest. Gudarna ska veta att jag mer än gärna åker land å rike runt. Men jag klara det inte själv! Jag försöker på utställningarna. Men det är bra jobbigt. Jag vill helst ha med mig maken. Min trygghet!!!
Men visst jag har märkt att det är ett få tal till som jag känner den tryggheten med som jag kan tänka mig ta med mig. Dom går å räkna på en hand.

Varför skulle ja få denna skit kropp för? Värk. Ångest mm.
Det har blivit värre dom senaste 2 åren. Jag avskyr stället vi bor på men ändå låser jag in mig innan för dessa 4 väggar.

Enda gången jag är fri är när vi åker till landet eller när maken el hans morbror är här hemma.
Jag känner samma trygghet med honom som med maken. Å vi kan prata om allt.

Just nu vill jag bara krypa in i maken famn å bara ligga där. Jag saknar en famn å krypa in i. Men jag vet att jag får vänta å längta. Men förhoppningsvis så här dax i morgon är han hemma.

I morgon är det dax för min kbt behandling. Skulle redan ha träffats 2 ggr men ena gången var ja sjuk å andra hon. Men nu så.....
Får se vad morgon dagen har å erbjuda.

Nä om ja ska ta ett nattbloss å sen ringa maken å till sist lägga mig.

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Andersson - 21 februari 2015 00:27


i måndags körde jag maken till staden då vi bara haft en bil ett tag pga att jag inte haft några bromsar å tala om. Efter att bilen inte bromsat i en nerförsbacke ställde jag bilen. Senare på kvällen fick han komma hem akut igen pga att jag hamnad...

Av Linnea Andersson - 18 februari 2015 08:15

man kan inte bli annat än glad när man får ett samtal där personen i andra änden ber än ta över dennes häst då jag är den ända som hon litar på, på så sätt för jag alltid varit mån om djur. Det värmer nått så otroligt! Jag har en plan att starta n...

Av Linnea Andersson - 18 februari 2015 08:07


sen i lördags har jag mått illa. Varit jätte yr. Matt och svimmat/sovit istort sett 24/7 Inandats försvann jag i 6 timmar bara så där. Vet inte vad som hände. Läkaren skickade mig vidare till sjukhuset! Efter 8 timmar på sjukhuset och diverse prov...

Av Linnea Andersson - 28 januari 2015 10:36

imorse vaknade jag med ont i huvet. Tack herr kopparslagare. Kaffe på intågande då jag antar att det var för lite kaffe igår å även för lite vatten (fast vattnet är nog ett tag jag slarvat med) Igår var jag chafför till sjukhuset och personen ifr...

Av Linnea Andersson - 26 januari 2015 09:19

planerar utställningar och går på kurs. Pluggandet har blivit lidande. Apodosen har äntligen kommit igång och nu äntligen får jag sova på natten. Igår skrattade jag för första gången på länge. Peppar peppar ta i trä än så länge har inte vabuari ta...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17 18 19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards