Alla inlägg den 7 maj 2014

Av Linnea Andersson - 7 maj 2014 17:27

På morgonen/förmiddagen kan jag knappt (el rättare sagt jag kan INTE) hålla mig vaken. På ef är ja fortfarande trött men ändå lite energi.
Så idag orkade ja lite mer än vad jag gjort på snart en hel vecka.

Dock börjar min frysta mat ta slut å jag behöver fylla på med matlådor snart. (Gör alltid storkok så jag kan frysa in till typ såna här lägen.)

Men iaf idag har jag lagat mat och kört diskmaskinen 2 ggr tvättat och tumlat. Även sorterat tvätt till viss del.
Sen tog ja å baka en Banansockerkaka då våra bananer började vissna lite. Å när vi ändå var igång så gjorde vi lite cup kakes kidsen å ja. Så nu börjar barnen vara lite gladare igen. Mamma har varit tråkig så länge. Men när maken kommer hem kan ja lova att jag ska försöka gå å lägga mig direkt!
Gud så skönt de våre med sovmorgon SNART jag behöver verkligen det!

Av Linnea Andersson - 7 maj 2014 15:27

Den 14:de kl 10 ska vi vara på sjukhuset. Gud vad jag önskar maken kan vara med då men den risken är nog liten. Men jag ska kolla alt

Av Linnea Andersson - 7 maj 2014 12:22

Idioten kunde inte ringa maken el mig och fråga om dottern. Utan han ringde te svågern.

Detta fick bägaren att rinna över. Så barnens farfar gjorde sitt val och kommer hädan efter ej att änns ägnas en tanke åt. Du kommer få en väldigt väldigt ensam ålderdom.
Men vad gör det. Du har ju bästa vännen flaskan. Du å barnens mormor kan supa ihjäl er ihop.

Makens farmor som är en feg skit imot sin son kommer bli utraderad i från våra liv helt. Ända gången hon ringt senaste 5 åren är 2 ggr å då ville hon ha skjus. Att en människa kan ha sån makt över en annan människa.

Men ni gjorde era val! Nu får ni stå erat kast!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards