Alla inlägg under april 2014

Av Linnea Andersson - 2 april 2014 08:29

posttraumatisk stress efter min upp växt och den förstärktes efter händelsen i Link. Social fobi. PanikÅngest syndrom. Och traumatiserad. Utmattningsdepression. Nervsmärta. Å sen nått fint namn på latin skadan på skuldebladet)
Å på det lägger vi till borderline med influenser av adhd. Å när vi ändå är igång så lägger vi till lite tvångssyndrom på det. Vet att det finns en sak till som jag glömt så snart är jag ett vandrande läkar lexikon. Men jag är är då glad ändå. För det har varit värre.

Efter det som hände i Link så blev jag periodvis lam under första halvåret pga nerver låg i kläm så dom trodde det var diskbråck. Men det har gett med sig som skönt är. Plus en regäll klämskada med märken i skelettet och köttet (kommer alltid få ha det)
Avslitna muskelfästen.

Men det är saker som läkt ihop och läkt ut så jag är glad ändå trots att jag är gnällig ibl.

Av Linnea Andersson - 2 april 2014 07:06

Ifrån å tuffat på i 210 och sen bara fungera 30% är så deprimerande
Efter ett år har jag fortfarande inte lärt mig. Jag har kört på som vanligt i en vecka å struntat i signalerna. Vilket sluta med att jag inte kunde köra bilen igår. När jag skulle lägga mig fick ja ta 2 olika smärtstillande + muskelavslappnande och efter ett par timmar släppte det. Och kroppen slappna av och värken försvann.

Men idag är den tebax fast inte lika intensiv. Myrkryp i skuldebladet.
Bäst att angöra morgonen innan tiden till psykologen

Av Linnea Andersson - 1 april 2014 21:21

En nu fd vän (som dessutom tragiskt nog hade räknats som en av dom bästa) kunde inte ta att jag försvara människor som mår dåligt och går med ständig värk utan hon adda av mig. Inte min förlust men sen såg jag att hennes make kommenterat innan han adda av mig å de var nog inte meningen att jag skulle ha sett det men telen e lite slö å visar sånt som inte borde ses igentligen ibl.

Så jag kan ju säga så här.
Nä det är ju mycket bättre att fin fru åker hem till sin mamma så du får supa huvudet i bitar å sen ringa å tjuta som en kärring te dina vänner.
Både jag å min make höll tjäften på kryssningen där du betedde dig som ett renodlat svin!

Barnfamiljen du stod å dumma dig och var otrevlig imot dom HADE BARN MED SIG!!!
När du ät som en gris å slafsa vände det sig i magen på både maken å mig å alla andra som såg dig å enbart för du bestämt dig för att var full å otrevlig.

Jag satt å pratade lugnt med dig när vakterna hotade å kasta av dig tacken jag fick var att du höll på och slita av mig håret. Och skulle dra till mig.

Min make satt och hjälpte dig för vakterna hotade med att kasta av dig i Åbo honom spräckte du trumhinnan på. Du ska vara både glad och tacksam över att han är lugnet själv och har huvudet med sig annars hade vakterna fått slängt av dig efter att han klått opp dig.

På natten var du så odrägligt full så du höll på å drunkna i dina egna spyor om jag inte fått liv i dom andra (läs min make) så dom kunde lägga dig i framstupat sidoläge...

Nä tänk dig för lille man vilka som är dina vänner. Hos oss har du aldrig mera nått å hämta.

Ovido - Quiz & Flashcards