Alla inlägg den 26 april 2014

Av Linnea Andersson - 26 april 2014 21:22

Idag när jag satt å åkte hem från Ödeshög kom jag ihåg när det helt plötsligt dipte ner ett gratis kortspel i mitt namn (jag var väl på 9-10 år då) typ svartepetter ifrån arla när jag var liten och bodde hos foster modern.
Vilket liv det blev. Jag hade beställt nått och inte sagt det men jag hävda att jag inte beställt nått å om jag inte erkände fick jag stryk å stryk fick jag.

Efter det kom hon på en egen utsago att så här var det. Jag hade sett det i arla tidningen och bett om att få beställa det och det hade jag fått. Jag hävdade fortfarande att jag aldrig bett om nått el beställt nått.
Det jävla bråket fortsatte nog i 2-3 v för jag sa att jag inte beställt nått. Tillslut orkade jag inte mera. Jag erkände jag hade beställt det. Å då fick ha stryk för jag inte erkänt från början.

Ca 2 månader efter det där jävla spelet dygt upp i brevlådan kom ffosterpappans syster hem till oss och fråga om jag fick spelet HON beställt åt mig ifrån arla. Hon beställde till mig samt tjejen som bodde hos henne samtidigt.

Du ställde jag mig rakt upp å ner vid köksbordet och fullständigt vråla ut all frustration och ilska

- Jag sa ju att jag ALDRIG beställt spelet från arla!
Sen gick jag där ifrån.
Att ett jävla gratis spel kunde skapa så mycket skit!

Skapa flashcards