Alla inlägg den 18 april 2014

Av Linnea Andersson - 18 april 2014 21:02

Jag får halvt som halvt panik ångest när jag hör mopeder / krossar nu för tiden. Lika så när maken går med hunden får jag ångest. Tänk om dom kör på dom med flit. För dom kör som idioter.

Ångesten kommer så fort vi kommer hem

Av Linnea Andersson - 18 april 2014 20:41

Jag funderar på om ja dragit på mig halsfluss. Lite ont i halsen fast inte så jätte men halsmandlarna är svullna å halsen ä torr å munnen ä som en öken 24/7 el nja inte 24/7 vaknar ju på natten å dricker å då blir de bättre ett tag. Svårt å svälja om de e torrt men de går om de e stort som en knappnål.

Annars har vi träffat delar av släkten och ätit god mat. Maken stod för maten på landet idag. Å de var så himla gott.
Valpen kommer nog slockna som en klubbad säl sen. Stor har kommit hem från farmor och mellan är kvar på landet med farmor.
Hoppas jag kan övertala honom te å stanna kvar där i morgon. Han vara hemma i nån min så kände jag spontant att jag ville bort igen!

Värken har varit för jävlig idag så idag högg ja in på värktabletterna. Försöker i det längsta hålla mig i från det men ibl är det som de e.

Nu ska jag ta å lägga mig å blötta upp hela min kropp så får vi se om den suger upp nått så torr som ja känner mig hehe

Ovido - Quiz & Flashcards