Alla inlägg den 12 april 2014

Av Linnea Andersson - 12 april 2014 16:57

Igår åkte jag te svärmor och lämnade stor. Väl där hörde jag en kross köra gärnet. Kände obehag i magen över det kan jag säga. Senare till Ödeshög och sov hos en vän och där startade mopeder och jag kände hur hjärtat snörandes åt. Ångest delux.
Kanske ett tecken på att man inte mår helt bra.

Igår kom inte mäklaren pga sjukt barn å ja trodde det var maken som sa ifrån. Så med andra ord bråkade jag med honom i 3 timmar i onödan :-/
Kanske skulle försöka låta honom få en syl i vädret ibl iaf

Idag har vi varit i Mjölby på utställning och det gick över all förväntan.
BIR valp. HP. Och placering i grupp (delfinal) tyvärr glömde jag ta mitt kritik kort. Fan fan fan!!!!!!

Men jag maila dom och fråga om dom kunde skicka det. Förklarade att jag glömde det. Å för att vara första utställningen någonsin gick det kalas bra och över allförväntan och givetvis glömde jag kritik kortet.

Nu ska jag vila då jag har så kopiöst ont då jag glömde mina värktabletter hemma

Ovido - Quiz & Flashcards