Alla inlägg den 11 april 2014

Av Linnea Andersson - 11 april 2014 12:29

Maken å jag satt och borsta hunden. Skrev sms till uppfödaren å visa bilder. Å hon behövdes bara trimmas fram. Uppfödaren har skickat Mess till nån i närheten som kanske kan hjälpa mig.

En stor nackdel med borderline är att det svänger så fort och det är så kopiöst jobbigt :-(

Av Linnea Andersson - 11 april 2014 10:13

Haft mega gräl delux med maken. Vi skiter i mäklaren så får han som han vill.
Jag skiter i allt nu. Tar uppfödaren Valpen i morgon så gör hon.
Tack för hjälpen med utställnings träningen.
Tack för hjälpen med trimningen.
Nä just ja det var saker som aldrig blev av. Ååå jag blir så förbannad. Jag har så jävla ont! Funderar på att lämna maken då han inte förstår.

Frustrationen av att känna sig som ett kolli pga värken. Inte kunna göra det ja vill. Jag vill baka bullar. Nä just ja skuldran låser sig å värker 20 resor värr.
Värken blir bara värre å värre!!!!
Å vad är så jävla speciellt med detta getto? Så vi måste bo kvar här. Är nästa så det gäller på liv eller död för honom. Behålla huset till varje pris som helst!

Nä urs. Ilskan bränner hål i bröstet. Gråten i halsen å huvudet bankar!

Jag råkade vara sjuk i en vecka å hemmet förfaller. Fråga honom om det bara var mitt ansvar å det var det inte men varför i helvete har det inte hänt nått medans jag legat då?

Nä det är bara jag som är problemet!

Grrrrrr är så jävla förbannad så ja skakar

Ovido - Quiz & Flashcards