Alla inlägg den 9 april 2014

Av Linnea Andersson - 9 april 2014 20:42

Idag var jag å maken på möte och det verkar falla ut som jag vill.
Tillska jag få verktyg så det kan fungera bättre här hemma.

Boeendestöd har jag pratat om tidigare när jag mår som sämst för jag kommer mig inte för något. Blir som blockerad och det är jätte jobbigt.

Vi får se hur den biten blir. Inget jag la så stor vikt vid faktiskt. Utan det som var mera aktuellt var att ha telefon stöd då jag behöver få fråga.prata mm ibl om simpla skit saker.
Det skulle kanske även vara mera aktuellt med kontaktperson så man kom ut å göra nått då jag gärna isolerar mig. Bara vara jag. Inga barn. Bara jag!!!

Medicin skulle man kunna få hjälp med å bli påmind med andra ord.
Jaja vi får se. En dag i taget. Förutom förskylningen så känns det ganska okej just nu. Inte så att jag vill ut å dansa cancan utan känns okej att bara vara hemma

Ovido - Quiz & Flashcards