Alla inlägg den 7 april 2014

Av Linnea Andersson - 7 april 2014 23:37

En sov timme avverkad.
Bara resten av natten kvar.
I morgon åker gubben igen och det är inget jag ser fram imot. Blir så tomt när han åker.
Såg nyss filmen Very bad thing!
Vilken skit film. Riktigt kass.
Fast Cameron Diaz va med!

På fredag ska jag åka till en vännina och kvarta över. Ska tävla på lördag så det ska bli intr. Hoppas vi får pris. Men inte troligt med tanke på HIF lite jag kan men drömma kan man. Får inte glömma å packa allt med!

Bäst å skriva en lista

Av Linnea Andersson - 7 april 2014 20:56

Maken gick ut med hunden och straxt där efter åkte dom där iväg.
Genast kom ångesten...
Ja vet att skulle de gälla klarar min man dom då han är modell biff. Men om dom är flera stycken och nån slår te honom bakifrån så vet ifan.

Innan han komma innan för dörren hade jag sån ångest å har fortfarande så det värker i bröstet och det gör inte lite ont.
Man kan bokstavligt talat få hjärtinfarkt för mindre.

På fredag kommer mäklaren hit och värderar huset och vi ska prata med honom. Inte så att det är 100% försäljning bara för han kommer utan mera för att få en värdering å så får vi utgå från det.

Men visst hoppas man. Alltid på det bästa!

Skapa flashcards