Alla inlägg den 3 april 2014

Urs

Av Linnea Andersson - 3 april 2014 22:33

Har fått sån panikångest ikväll så jag spyr å har migrän.
Jag vill bara bort. Flytta.
Ut på landet. Ju längre tid som jag bor här ju sämre blir jag.
Jag måste ut på landet. Jag kommer att dö här i betong getot!!

Maken har fått suttit med mig som ett barn då jag inte kommer te ro.
Ångesten gnager mig och i detta skede är jag misstänksam i mot alla.
Även om jag innerst inne vet så gnagar ångesten vilka kan ja lita på?
Varför blir hålet bara större å större?
Ska jag behöva lämna maken och flytta te lgh och må 1000 gånger för att slippa detta ställe?
Jag älskar honom mer än livet.

Nu känner jag tröttheten komma ikapp med ångest medicinen å smärtstillande å muskelavslappnande
Så nu tänker ja ta tillfället i akt

Skapa flashcards