Direktlänk till inlägg 14 mars 2014

Stalker/psykopat

Av Linnea Andersson - 14 mars 2014 04:01

Jag har hur många kompisar som helst. En handfull som jag litar på och delar allt med. Men jag känner mig så tom och ensam.
Psykopaten lyckades isolera mig ifrån några av mina äldsta vänner men å andra sidan hade dom varit bra vänner hade dom insett sanningen.
Jag har kämpat imot denna stalker/psykopat i 14 år. Nu orkar jag inte längre.

Vem är denna människa? En gång i tiden min bästa vän. Hon är gift med ett ex till mig.
Hon har ringt mig mitt i natten på hemligt nr och bara varit tyst. (Ja sånt går att spåra)
Hon har gått och snackat så mycket skit om mig så innan folk fick upp ögonen tappade jag kontakten med massa folk.
Hon är även dömd för trakaserier men det har hjälp föga.

Åter igen till ensamheten. Jag trivs med att vara ensam men ibl får jag en klump i magen. Vart tog min bästa vän vägen? Haft några genom åren.
Någon att dela allt med. Är det bästa vänner dom jag anser vara det? Känner dom så? Eller spelar huvudet mig ett spratt igen?
Detta blir ingen bra dag känner jag. Mår riktigt keff redan nu å kl är 04:00.

Är det bara mina hjärnspöken som spelar mig ett spratt eller är det så att jag är ensam? Jag minns inte hur man är som människa med bästa vänner. Kanske är det det dom är kanske. Jag vet inte. Ska nog sluta fundera innan hålet i bröstet blir som anti materia och suger upp allt.

Ja ska väl ta å hå å baka mitt små franska bröd så tänker ja på annat

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Andersson - 21 februari 2015 00:27


i måndags körde jag maken till staden då vi bara haft en bil ett tag pga att jag inte haft några bromsar å tala om. Efter att bilen inte bromsat i en nerförsbacke ställde jag bilen. Senare på kvällen fick han komma hem akut igen pga att jag hamnad...

Av Linnea Andersson - 18 februari 2015 08:15

man kan inte bli annat än glad när man får ett samtal där personen i andra änden ber än ta över dennes häst då jag är den ända som hon litar på, på så sätt för jag alltid varit mån om djur. Det värmer nått så otroligt! Jag har en plan att starta n...

Av Linnea Andersson - 18 februari 2015 08:07


sen i lördags har jag mått illa. Varit jätte yr. Matt och svimmat/sovit istort sett 24/7 Inandats försvann jag i 6 timmar bara så där. Vet inte vad som hände. Läkaren skickade mig vidare till sjukhuset! Efter 8 timmar på sjukhuset och diverse prov...

Av Linnea Andersson - 28 januari 2015 10:36

imorse vaknade jag med ont i huvet. Tack herr kopparslagare. Kaffe på intågande då jag antar att det var för lite kaffe igår å även för lite vatten (fast vattnet är nog ett tag jag slarvat med) Igår var jag chafför till sjukhuset och personen ifr...

Av Linnea Andersson - 26 januari 2015 09:19

planerar utställningar och går på kurs. Pluggandet har blivit lidande. Apodosen har äntligen kommit igång och nu äntligen får jag sova på natten. Igår skrattade jag för första gången på länge. Peppar peppar ta i trä än så länge har inte vabuari ta...

Ovido - Quiz & Flashcards