Direktlänk till inlägg 8 mars 2014

Sorgen

Av Linnea Andersson - 8 mars 2014 20:22

Att se maken idag när han högg ut med gärdena och se riset ligga kvar tills han har tid å ta bort det. Att inte kunna hjälpa till som man gjorde förr för man har så ont hela tiden. Det är en stor sorg.
Om ett par månader är skörden för dörren. En av mina höjdpunkter. El ja det var iaf. Nu får jag titta på. För kroppen inte klarar att häva.

Mitt liv fick en snabb vändning för ett år sedan och det var knappast positivt. Ett år har snart passerat i ständig värk och utmattning. Ett år i sorg. Ett år som berövats min kropp.
Detta var inte ett liv jag valde. Detta var ett liv jag blev påtvingad!

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Andersson - 21 februari 2015 00:27


i måndags körde jag maken till staden då vi bara haft en bil ett tag pga att jag inte haft några bromsar å tala om. Efter att bilen inte bromsat i en nerförsbacke ställde jag bilen. Senare på kvällen fick han komma hem akut igen pga att jag hamnad...

Av Linnea Andersson - 18 februari 2015 08:15

man kan inte bli annat än glad när man får ett samtal där personen i andra änden ber än ta över dennes häst då jag är den ända som hon litar på, på så sätt för jag alltid varit mån om djur. Det värmer nått så otroligt! Jag har en plan att starta n...

Av Linnea Andersson - 18 februari 2015 08:07


sen i lördags har jag mått illa. Varit jätte yr. Matt och svimmat/sovit istort sett 24/7 Inandats försvann jag i 6 timmar bara så där. Vet inte vad som hände. Läkaren skickade mig vidare till sjukhuset! Efter 8 timmar på sjukhuset och diverse prov...

Av Linnea Andersson - 28 januari 2015 10:36

imorse vaknade jag med ont i huvet. Tack herr kopparslagare. Kaffe på intågande då jag antar att det var för lite kaffe igår å även för lite vatten (fast vattnet är nog ett tag jag slarvat med) Igår var jag chafför till sjukhuset och personen ifr...

Av Linnea Andersson - 26 januari 2015 09:19

planerar utställningar och går på kurs. Pluggandet har blivit lidande. Apodosen har äntligen kommit igång och nu äntligen får jag sova på natten. Igår skrattade jag för första gången på länge. Peppar peppar ta i trä än så länge har inte vabuari ta...

Skapa flashcards