Alla inlägg den 17 februari 2014

Av Linnea Andersson - 17 februari 2014 20:12

Dagen har varit toppen. Dock är jag fortfarande jätte trött tack vare medicinen jag håller på å ställer in mig på. Undrar hur lång tid det tar att ställa in sig på det?


En granne och hennes man kom över och tog en fika ikväll det var jätte trevligt. Händer inte så ofta att jag släpper in folk hemma pga hur jag mår. Försökt att klara mig utan värktabletter i dag å det känns.

Satan så ont jag har ikväll. Planen är att se det okända å sen lägga mig men vi får se tror jag somnar före det.

Men nu ska jag göra nått ha en toppen kväll

Av Linnea Andersson - 17 februari 2014 10:33

I dag och i morgon ska jag bara göra det jag absolut måste. Som typ fixa lite efter helgen dammsuga å så men annars tänker jag tillägna hela den här veckan till å sova när jag känner att jag behöver det. Sov till 8;30 idag WOW!!!!! Det innebär trots att jag var vaken mellan 4-5 att jag sovit iaf 6 (!!!!) timmar inatt. Men jag är så kopiöst trött fortfande. Nä om jag skulle ta av mig sjuktäcket å resa arslet ifrån soffan å fixa med det jag behöver så är det färdigt sen å man bara kan vara.

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13 14
15
16
17 18 19 20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards