Direktlänk till inlägg 31 januari 2014

Full rulle

Av Linnea Andersson - 31 januari 2014 21:15

Valp kursen är igång och det går bra på den. Jag blir fortsatt sjukskriven i minst 2 månader till. Ska börja på 2 nya mediciner det ena är ångest dämpande som jag tar vid behov och den andra är antidepressivt.

Mamma ringde och trodde att allt skulle vara som vanligt men ack vad hon bedrog sig. Hon försökte med den ena lögnen efter den andra men jag har sett brevet hon skicka till mormor.

Jag sa till henne att efter vad hon gjorde mot mig och mormor vill jag inte ha med henne å göra. Jag har fått nog av henne! Fått nog av hennes svek.

Idag var jag på bassängen på rehab på sjukhuset och tränade det känns i magen kan jag säga. Ja var bra trött efter allt stress å farande så jag somnade vid 16-17 idag å sov till 18.
Var hur trött som helst.
Nu ligger valpen och sover bredvid mig och jag bara njuter.

 
 
AFA Försäkring

AFA Försäkring

7 februari 2014 10:02

Hej!

Jag jobbar med uppsökande kundtjänst för AFA Försäkring och såg att du skriver att du är sjukskriven.

Du kan ha rätt till ersättning från oss om du jobbar på en arbetsplats som har kollektivavtal (och 90% av alla anställda i Sverige täcks av kollektivavtal).

Här kan du läsa mer om vår sjukförsäkring: www.afaforsakring.se/sjukforsakring

Ring oss på 0771-88 00 99 mellan 8-17 på vardagar så kan vi hjälpa dig vidare.
Du kan även kontakta oss via Facebook - https://www.facebook.com/afaforsakring

Vill du veta mer om uppsökande kundtjänst och hur vi hittade dig kan du läsa det här:
www.afaforsakring.se/uppsokande_kundtjanst

Vänliga hälsningar
Zoe
AFA Försäkring

http://www.afaforsakring.se

 
Snejky

Snejky

7 februari 2014 16:39

Härligt att de går bra med kursen..
Nej, negativa människor ska man inte ha omkring sig....
Önskar dig allt gott..
Kramen

http://snejky.webdon.nu

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Linnea Andersson - 21 februari 2015 00:27


i måndags körde jag maken till staden då vi bara haft en bil ett tag pga att jag inte haft några bromsar å tala om. Efter att bilen inte bromsat i en nerförsbacke ställde jag bilen. Senare på kvällen fick han komma hem akut igen pga att jag hamnad...

Av Linnea Andersson - 18 februari 2015 08:15

man kan inte bli annat än glad när man får ett samtal där personen i andra änden ber än ta över dennes häst då jag är den ända som hon litar på, på så sätt för jag alltid varit mån om djur. Det värmer nått så otroligt! Jag har en plan att starta n...

Av Linnea Andersson - 18 februari 2015 08:07


sen i lördags har jag mått illa. Varit jätte yr. Matt och svimmat/sovit istort sett 24/7 Inandats försvann jag i 6 timmar bara så där. Vet inte vad som hände. Läkaren skickade mig vidare till sjukhuset! Efter 8 timmar på sjukhuset och diverse prov...

Av Linnea Andersson - 28 januari 2015 10:36

imorse vaknade jag med ont i huvet. Tack herr kopparslagare. Kaffe på intågande då jag antar att det var för lite kaffe igår å även för lite vatten (fast vattnet är nog ett tag jag slarvat med) Igår var jag chafför till sjukhuset och personen ifr...

Av Linnea Andersson - 26 januari 2015 09:19

planerar utställningar och går på kurs. Pluggandet har blivit lidande. Apodosen har äntligen kommit igång och nu äntligen får jag sova på natten. Igår skrattade jag för första gången på länge. Peppar peppar ta i trä än så länge har inte vabuari ta...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Januari 2014 >>>

Tidigare år

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards